Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

REKLAMÁCIE
REKLAMÁCIE
OBDRŽANÝ VÝROBOK NEFUNGUJE
Ak výrobok, ktorý ste dostali, nefunguje, oznámte nám to hneď po prijatí balíka. Za vzniknuté nepríjemnosti sa úprimne ospravedlňujeme a Vašou sťažnosťou sa budeme prednostne zaoberať. Pošlite na e-mail info@happykoala.sk:• fotografiu / video produktu jasne zobrazujúce miesto poškodenia (spolu s popisom poškodenia)• číslo objednávky Do predmetu e-mailu napíšte VÝMENA PRODUKTU a pridajte názov produktu.Ak ste dostali nefunkčný/poškodený výrobok, neposielajte ho naspäť.
OBDRŽANÝ VÝROBOK JE POŠKODENÝ
Ak bol prijatý výrobok poškodený pri preprave, oznámte nám to hneď po prijatí balíka. Za vzniknuté nepríjemnosti sa úprimne ospravedlňujeme a Vašou sťažnosťou sa budeme prednostne zaoberať. Pošlite na e-mail info@happykoala.sk:• fotografiu / video produktu jasne zobrazujúce miesto poškodenia (spolu s popisom poškodenia)• číslo objednávky Do predmetu e-mailu napíšte VÝMENA PRODUKTU a pridajte názov produktu.Ak ste dostali nefunkčný/poškodený výrobok, neposielajte ho naspäť.
NEDOSTAL SOM VŠETKY OBJEDNANÉ POLOŽKY, ALEBO SOM DOSTAL NESPRÁVNE POLOŽKY
Ak ste nedostali všetky objednané položky, alebo ak ste dostali nesprávne položky, oznámte nám to hneď po prijatí balíka. Pošlite nám e-mail na adresu info@happykoala.sk s informáciami o chýbajúcich/nesprávnych výrobkoch spolu s číslom Vašej objednávky. Úprimne sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti a Vašu sťažnosť budeme riešiť prednostne.