Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

Help center
OBJEDNÁVKY A DORUČENIE
KDE JE MÔJ BALÍČEK
Ak chcete skontrolovať stav svojej objednávky, jednoducho kliknite na odkaz: https://hitprodukt.sk/pages/stav-objednavky, zadajte svoju e-mailovú adresu a číslo objednávky (#SKHP....).Po odoslaní objednávky dostanete na svoju e-mailovú adresu potvrdenie o nákupe s číslom objednávky. Toto číslo objednávky a e-mailovú adresu zadáte do vyššie uvedeného formulára, kde môžete skontrolovať stav svojej objednávky.Po odovzdaní zasielky kuriérovi bude v systéme viditeľné aj sledovacie číslo zásielky od kuriéra, ako aj odkaz na sledovanie Vašej zásielky priamo u kuriéra. Kliknutím na tlačidlo sa otvorí stránka, na ktorej môžete sledovať zásielku až do jej doručenia. Umiestnenie čísla sledovania a tlačidla na prepojenie s kuriérom môžete vidieť v nasledujúcom príklade.
VYTVORENIE NOVEJ OBJEDNÁVKY
Objednávku môžete uskutočniť zaslaním správy na emailovú adresu info@hitprodukt.sk. V tomto prípade súhlasíte s platbou na dobierku, preto nám poskytnite nasledujúce informácie:- Meno a priezvisko:- Dodacia adresa (poštové smerovacie číslo / mesto / ulica / číslo domu):- Mobilné telefónne číslo (pre doručovaciu službu):- E-mailová adresa príjemcu (pre doručovaciu službu):- Napíšte NÁZOV PRODUKTU, ktorý je uvedený na stránke(farba/počet/veľkosť): 
NEDOSTAL SOM VŠETKY OBJEDNANÉ POLOŽKY, ALEBO SOM DOSTAL NESPRÁVNE POLOŽKY
Ak ste nedostali všetky objednané položky, alebo ak ste dostali nesprávne položky, oznámte nám to hneď po prijatí balíka. Pošlite nám e-mail na adresu info@hitprodukt.sk s informáciami o chýbajúcich/nesprávnych výrobkoch spolu s číslom Vašej objednávky. Úprimne sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti a Vašu sťažnosť budeme riešiť prednostne.
You have successfully subscribed!